keskiviikko 17. lokakuuta 2012

There was a time, I used to look into my father's eyes. In a happy home, I was a king I had a gold throne.

Kvaak!
Päätin kirjoitella tähän postaukseen mun alkuviikosta, koska se on mennyt mun mielestä paremmin kuin hyvin. :)
Elikkäs, Maanantaina päivä meni kyllä erityisen hyvin. Saatiin tehtyä kaikki työt jo puol 13:sta ja päästiin sit 20min aikaisemmin, kuin normaalisti. :)
Tiistaina, Tein hyvää jälkiruokaa! Josta meidän koko luokka piti, (Marja-Piimähyytelöä) C: Ja loppusiivoukset saatiin valmiiksi n. 12.45 aikoihin, ja päästiin sitten ennemmin ATK-Tunnille. ATK-tunti meni iha hyvin, mutta mulla meinas mennä järki niihin tylsiin/tyhmiin tehtäviin, joita me tehtiin tunnilla.
Keskiviikkona, tehtiin Gluteenitonta ruokaa (kokoluokalle) ja mä tein Salaattia, jonka keksin itse päästäni ^^ Se olikin aika värikäs ja "syksyyn sopiva" :) Lopputyöt saatiin tehtyä 12.35 aikoihin, ja päästiin aikaisemmin ATK-Tunnille. Tehtiin taas niitä tylsiä/tyhmiä tehtäviä, mutta sain myös opettaa opettajalle Alt-Koodeja (kun se ei kuulemma tiennyt.. o.O) Joka oli mun mielestä aika hämmentävää. :D
Tällä hetkellä datailen, kuuntelen musiikkia ja mietin mitä huomisesta päivästä tulee.. (kun joudutaan Suurkeittiölle ekaa kertaa, ja valmistetaan sit ruokaa n. 250 hengelle.. OMG! Jännittää! 3; )
Ei mulla muuta kerrottavaa ole. :33 Tähän loppuun vielä tälläne DUBSTEP Biisi, jonka haluan teille kaikille kertoa. Ja kuva Auringonlaskusta♥ ENJOY! C:

Yks kauneimmist Auringonlaskuista, kesällä 2012!♥


♥:llä -NuudeliPuz




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti